Середа, 24.04.2024, 22:04

Сайт ЗОШ №24
http://shkola24.ucoz.ua/
Адміністратор
Адміністратор сайту: Грицанюк Д.Г. Модератор сайту: Рубан О.П.
Block title
Меню сайту
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Зима

    "СОНЕЧКО"

            З приходом до школи у житті дитини починається важливий етап. У неї в цей час з'являються нові друзі,нові обов’язки,виникають нові стосунки з дорослими. Дуже важливо, щоб з перших місяців шкільного життя першокласники почували себе членами єдиного колективу, виявляли увагу один до одного, навчилися спілкуватися, цікавитися успіхами друзів,знаходити спільні інтереси. Саме колективна – ігрова діяльність створює для цього сприятливі умови.

     

    Актуальність впровадження:

    З приходом до школи у житті дитини починається важливий етап. У неї в цей час з'являються нові друзі,нові обов’язки,виникають нові стосунки з дорослими.

    Дуже важливо, щоб з перших місяців шкільного життя першокласники почували себе членами єдиного колективу, виявляли увагу один до одного, навчилися спілкуватися, цікавитися успіхами друзів,знаходити спільні інтереси.

    Саме колективна – ігрова діяльність створює для цього сприятливі умови.

    Мета створення даної організації – бажання об'єднати учнів початкової школи для корисних, цікавих справ, які сприяють розширенню їх кругозору, розвитку новаторських та пошукових здібностей, виховає в школярів милосердя, шанобливе ставлення до природи, праці, людей похилого віку.

    Завдання «Сонечка»: протягом 4-х років навчання в початковій школі створити умови для самореалізації дитини як лідера, формування інтелектуальної, творчої особистості

    Структура організації «Сонечко»: Велика Сонячна рада – найвищий орган дитячого самоврядування, який об'єднує усіх учнів 1-4 класів. Сонячна Рада – орган самоврядування в класних колективах. Кожна Сонячна Рада працює за такими напрямками – промінцями:

    • Всезнайко
    • Айболить
    • Читайко
    • Витівник
    • Юний олімпієць
    • Юний дослідник
    • Золоте перо

     

    Об'єднуюча ідея: доброта та справедливість.

     

    Права членів «Сонечка»: усі мають рівні права, кожен може,  при виникненні проблеми, скликати Сонячну Раду чи Велику Сонячну Раду.

    Емблема: семипромінцеве сонечко

    ДЕВІЗ:  «Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!»

    СТАТУТ  УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

    «СОНЕЧКО»

     

    Загальні положення

     1.Об'єднання «Сонечко» є громадською організацією, що об'єднує на основі добровільності учнів 1-4 –х класів ЗОШ №24.

    2.   «Сонечко»  створене з метою підтримки соціально значущих ініціатив дітей і підлітків, в своїй діяльності керується Законами України «Про молодіжні та дитячі організації», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», «Про об'єднання громадян».

    3.   Об'єднання діє на засадах рівноправності усіх її членів, самоврядування, законності та гласності.

     

    Мета і завдання

    1.   Мета: розвиток творчого потенціалу дітей та юнацтва, захист їх прав та інтересів, залучення до участі у громадському житті.

    2.   Завдання:

    -         Розбудова демократичної  системи учнівського самоврядування в закладі, створення життєздатних органів учнівського самоврядування, розробка механізмів їх взаємодії і координації.

    -         Стимулювання розвитку й реалізації лідерського потенціалу дітей у різних сферах їх життєдіяльності.

    -         Забезпечення умов для повноправної участі школярів у прийнятті рішень, широкого залучення учнів до формування органів самоврядування знизу до верху.

    -         Створення системи навчання молодіжних лідерів.

    -         Підготовка молодіжних лідерів для практичної діяльності з однолітками в якості тренерів програм, менеджерів соціально значущих проектів.

    -         Формування соціальної активності і життєвої компетентності особистості на основі таких соціальних умінь: готовність до участі в процесах державотворення, здатність визначити форми та способи своєї участі в житті суспільства, готовність взяти на себе відповідальність, здатність до самостійного життєвого вибору на основі гуманістичних цінностей.

    -         Розвиток в школярів правової культури, надання їй допомоги в оволодінні способами і методами реалізації своїх справ в державі і суспільстві.

    -         Підтримка ініціатив творчих об'єднань щодо вдосконалення виховання, навчання дітей, організації дозвілля.

     

    Принципи і закони

    1.   Стрижневими принципами, що визначають зміст діяльності  є:

    -         принцип творчої діяльності;

    -         принцип самодіяльності й самостійності;

    -         принцип демократизації;

    -         принцип врахування інтересів і потреб кожного члена об'єднання;

    -         принцип активної компетентності.

    2.   Закони лідерів «Сонечка»:

    -         Закон освіченого лідера. Знання – це неоцінимий скарб. Ні дня без книги.

    -         Закон пунктуального лідера. Кожна справа має старт і фініш. Бережи час!

    -         Закон ввічливого лідера. Уважне і тепле відношення до людей.

    -         Закон милосердного лідера. Ніколи і нікому не завдавати болю, страждань. Толерантно  ставитися до інших. бути людяним, приносити радість іншим.

    -         Закон здорового лідера. Турбота про здоров'я – справа кожного.

    -         Закон бережливого лідера. Бережи все, що тебе оточує.

    -         Закон самостійного лідера. Роби все можливе своїми руками. Твори своїм розумом.

    -         Закон усміхненого лідера. Посмішка робить людину красивою. Даруй посмішку людям.

    -         Закон ділового лідера. Чесне й відповідальне ставлення до ровесників і дорослих.

    3. Девіз «Сонечка»: «Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!».

     

    Напрямки діяльності

    1. Створення в школі ефективної системи учнівського самоврядування.
    2. Забезпечення розвитку дитячо-юнацьких осередків (класів), підтримки їхніх програм та проектів.
    3. Пошук ефективних моделей організації життєдіяльності особистості в школі і надання їй підтримки з боку ровесників.
    4. Проведення суспільно значущих акцій, конкурсів, проектів і програм, фестивалів і форумів.
    5. Забезпечення поінформованості членів шкільного самоврядування про його діяльність, власні можливості участі засобами інформаційного центру, друкованого органу «ПРОМІНЧИК».
    6. Розробка програми спільних дій з батьківською радою, педагогічним колективом школи, Парламентом школи.
    7. Встановлення партнерських стосунків з дитячими громадськими організаціями району, міста, країни, з міжнародними організаціями.

     

    Структура

    1. Найвищим органом дитячого самоврядування, який об'єднує усіх учнів 1-4 класів є Велика Сонячна рада.

    2. Вищим органом самоврядування в класі є класні збори, так  звана Сонячна Рада – орган самоврядування в класних колективах, яка збирається  кожного місяця. На зборах обирають і затверджують Голову Сонячної Ради  класу.

     Повноваження Голови Сонячної Ради класу:

    • навчитись організовувати дітей
    • знати розподіл суспільних доручень членів секторів
    • вміти вимагати від них правильного і своєчасного виконання цих доручень
    •  вміти разом з  класним керівником оцінити роботу членів групи, їх ставлення до навчальної діяльності

    3. Кожна Сонячна Рада працює за такими напрямками – промінцями:

    Промінчик «Всезнайко»:

    • передбачає організацію взаємодопомоги в навчанні,
    • допомогу у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів.
    • до складу сектору входять дві взаємопов’язані групи: здобувачі знань і консультанти.

    Промінчик «Айболить»:

    • діти виконують ряд обов’язків: слідкують за зовнішнім виглядом учнів;
    • перевіряють чистоту змінного взуття, чистоту рук перед вживанням  їжі;
    • ведуть контроль за дотриманням порядку кожним учнем в їдальні, за прибиранням посуду;
    •  контролюють виконання учнями режиму дня.

    Промінчик «Читайко»:

    • діти слідкують за охайним поводженням з книжками,
    •  за вчасним поверненням прочитаних книжок до бібліотеки;
    • допомагають в підготовці тематичних виставок;
    • розповідають про нові цікаві книжки;
    • допомагають вчителю на уроках позакласного читання.
    • на уроках трудового навчання, після уроків "потерпілим" книжкам надають "швидку допомогу". Постійно працюють "книжчині лікарі".
    • Надають консультації, показують, як треба ремонтувати книжку.
    • У куточку "Живи, книжко!" вивішують поради: "Як відремонтувати книгу", "Рекомендації читачам".
    • Раз на четверть проводять рейди для виявлення переможців у збереженні учнівських підручників.

     Промінчик «Витівник»:

    • участь в іграх і конкурсах, що розвивають творчі здібності;
    • організація і проведення шкільних свят та розважальних програм;
    • Співпраця з іншими секторами

     Промінчик «Юний олімпієць»:

    • вдосконалення фізичного розвитку, досягнення результатів у спорті
    • проведення днів здоров’я
    • проведення походів, спортивних змагань, турнірів;

      Промінчик «Юний дослідник»:

    ·       організація і проведення вікторин, інтелектуальних ігор і конкурсів;

    ·        допомога відстаючим учням у навчанні;

    ·       випуск газет;

    ·       співпраця з іншими секторами для виконання спільних завдань.

     Промінчик «Золоте перо»:

    ·       своєчасне інформування учнів школи про за­ходи, що мають відбутися в школі;

    ·       висвітлення подій, що відбулися в організації;

    ·       регулярний випуск стіннівок, оформлення альбомів та виставок.